بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

همش کشکه!میفهمی؟ کشک

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

یکبار آن روزها توی کلاس یوگا،دختره حین شانه زدن موهایش داشت برای دوستش تعریف می کرد که شب ها موقع خواب موهایش هی می ماند زیر کمرش و درد می گیرد.گفت باید برود موهایش را کمی کوتاه کند.آنجا توی دلم گفتم ای دیوانه ی خر.موهای به این قشنگی را کوتاه نکن!بعدش آرزو کردم کاش روزی موهایم آنقدر بلند شود که شب ها موقع خواب بماند زیر کمرم و موهایم دردشان بگیرد.

حالا موهایم بلند شده.آن قدر که شب ها موقع غلت زدن گیر می کند زیرم و دردم می آید.باید بروم بدهمشان دست لاله تا یک قیچی بزند پایشان.موی بلند به چه کار من می آید؟

  • ۹۴/۰۸/۱۵
  • الهام باقری

نظرات (۱)

  • میثم نجفی کندج
  • سلام،

    من هم از این نوع آرزوها زیاد داشتم و بهشون هم رسیدم و بعد پشیمون شدم. خوبیش اینه که آدم عقده ای نمی مونه :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی