بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

یا غیاث من لا غیاث له

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

یک هفته زمان کمی نیست.یک هفته برای اینکه دلت شور بزند زمان کمی نیست.یک هفته زمان زیادی نیست اما برای خیلی از چیزها زمان کمی هم نیست.برای اینکه نیمه شب هایش از خواب بپری و خدا را شکر کنی که خواب می دیدی زمان کمی نیست.یک هفته زمان کمی نیست که دکترها بخواهند راجع به خوش خیمی یا بدخیمی یک توده نظر بدهند.یک توده از کجا پیدایش شد اصلا"؟ما داشتیم زندگی مان را می کردیم.مرده شور تمام آزمایشات جهان را ببرند.مرده شور آزمایشگاه ها را ببرند که برای بررسی هایشان یک هفته زمان می خواهند.مرده شور من را ببرند که بی تابی ام را نمی توانم جمع کنم.احمقم.حماقت دارم.می روم توی آشپزخانه گریه می کنم و خبر ندارم مامان پشت سرم ایستاده.مامان را ناامید می کنم.مامان را غمگین می کنم.مامان می رود توی اتاق گریه می کند و من وسط دلداری دادن به او گریه می کنم.گریه هایم ته ندارند.علی از دستم عصبانی می شود و سرم داد می زند.می گوید: تو اول گریه بودی،بعد دست و پا درآوردی! و می خواهد از این حرفش خنده ام بگیرد اما نمی گیرد.ظهر با چشم های پف کرده می روم سرکار.همکارم می زند روی شانه ام و می گوید :مطمئن باش که چیزی نیست.ایشالا دفعه ی بعد که مامانت اومد سونوگرافی واسه نی نی توئه نه هیچ چیز دیگه!می خندم و وسط خندیدن گریه می کنم!به دوستم می گویم به یاد ندارم توی زندگی ام برای چیزی اینقدر گریه کرده باشم.حتی برای مرگ مادرجون گریه هایم وقفه دار تر بودند.می گوید یک چیزی نذر کن.کل چیزهایی که می شود نذر کرد را نذر می کنم.دلم روشن میشود.از خدا می خواهم روشنی دلم دروغ نباشد.تمام گناه هایم را در پیشگاهش گردن می گیرم.از او می خواهم من را با مریضی مامان و بابا امتحان نکند.سرم را می گذارم روی سجاده و برای خدا هم های های گریه می کنم...

  • ۹۴/۱۰/۲۱
  • الهام باقری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی