بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

بوی ریحان

هرچه گفتیم جز حکایت دوست،در همه عمر از آن پشیمانیم...

پروانه آتش میزنی..

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

شاید ابی فکر کند دارم با او لج می کنم!اما هروقت که می خواند: " گریه نکن،گریه نکن " هق هقم شروع میشود!مثل حالا.یادم می آید یکبار توی تاکسی ابی داشت می خواند: " گریه نکن گریه نکن خاتون همگریز من،برای این دربه در بی سرزمین گریه نکن.." آنقدر گریه کردم که راننده تاکسی آخر سر از توی آینه اش مرا دید و گفت : " دخترم کلینکس آن پشت هست بردار"...

  • ۹۴/۱۱/۰۹
  • الهام باقری

نظرات (۱)

  • علی کافه چی
  • نگو بزرگ شدم، گریه کار کوچک هاست 
    زنی که اشک نریزد قبول کن زن نیست...
    پاسخ:
    چه به دل میشینه این تغییر اسم دوباره تون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی